- A kereskedő adatai
Üzemeltető: NAPIMÚZSA Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Cím: 8174 Balatonkenese, Széchenyi utca 40.
Adószám: 32148055219
Rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: napimuzsa@gmail.com
- Általános tudnivalók
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.napimuzsa.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.
A Napimúzsa blog és webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
A Napimúzsa blog és webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a weboldalon a valós adatait megadva sikeres és érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon, és elektronikus levélben (e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása, az áru ellenértékének kifizetése során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.
- Termékek
A termékekre vonatkozó adatok a weboldalon elérhetőek; az adatok a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 9. §-ának megfelelően kerültek feltüntetésre.
Minden ésszerű intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a weboldalon a termékekre vonatkozóan megjelenő részletek, leírások és képek a rögzítés időpontjában pontosak és hibátlanok legyek; ugyanakkor, a jog által megengedett legteljesebb mértékig kizárjuk a felelősségünket azért, hogy ezek a részletek, leírások és képek pontosak, teljesek, megbízhatóak, aktuálisak vagy hibátlanok.
- Árak
A weboldalon keresztül elérhető termékek ára forintban értendő és tartalmazza az általános forgalmi adót. A szállítási költséget az ár nem tartalmazza; az a megrendelő felületen külön kerül feltüntetésre. A weboldalon feltüntetett árak helyességét rendszeresen felülvizsgáljuk. Mindazonáltal nem tudjuk garantálni, hogy azok hibátlanok. Abban az esetben, ha egy termék ára nyilvánvalóan hibás, úgy felajánljuk a vásárlónak, hogy megveheti a terméket a helyes áron vagy töröljük a megrendelését.
- Regisztráció
A Napimúzsa blog és webáruházban a vásárlás nem kötött regisztrációhoz, de lehetőség van minden vásárlónak, felhasználónak regisztrálni és saját profil létrehozásával megkönnyíteni a vásárlási folyamatot. A regisztrációt követően a vásárlói profil lehetőséget ad a webáruház egyéb kényelmi funkcióinak az elérésére és igénybevételére is.
A regisztráció során a következő adatokat kötelező megadni:
- Vezetéknév, keresztnév
- Létező e-mail cím
- Felhasználónév
- A regisztráció feltétele továbbá az adatvédelmi szabályzat és jelen általános szerződési feltételek elfogadása.
A regisztráció után a rendszer automatikusan bejelentkezik a vásárlói profilba és a megadott e-mail címre elküld egy kezdeti automatikus jelszót, melyet a felhasználó profilján belül tud megváltoztatni. Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető személyes oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni, regisztrálni tudnak szállítási és számlázási címet, látják bevásárlókosarukat stb.
Elfelejtett jelszó esetén a “Bejelentkezés” menüpontban az elfelejtett jelszó szakaszban lehet az ott található linkre kattintva új jelszót igényelni. Itt meg kell adni a regisztrációkor használt e-mail címet, amit követően a rendszer haladéktalanul megküldi az új jelszót a megadott e-mail címre, amivel azután már be lehet jelentkezni a webáruházba.
A webáruházon keresztül történő vásárlások adatait a Számviteli törvény és Adatvédelmi elveink szerint a törvényben meghatározott ideig őrizzük meg.
Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, forduljonj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben.
- Vásárlás a webáruházban
A vásárlót a rendelése leadásában a weboldalon feltüntetett egyszerű utasítások segítik.
A kiválasztott termékek mellett található “kosárba rakom” gombra kattintva a kiválasztott terméket a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárban tetszőleges számú termék helyezhető el.
A vásárlás bármely pontján a vásárló ellenőrizni tudja a vásárlói kosarát úgy, ha az aktuális oldalon a „Kosár” szimbólumra kattint a jobb felső sarokban. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek. A kosár termékeinek megrendeléséhez a “tovább a pénztárhoz” gombra kattintva juthatunk el, ahol a megrendelő adatait, fizetés módját és a szállítás mikéntjét illetve a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani.
A vásárlás befejezése érdekében a vásárlónak a képernyőn megjelenő utasításokat kell követnie. A megrendelés leadásával a vásárló tudomásul veszi és kijelenti, hogy valamennyi, a folyamat során megjelenő instrukciót elolvasott és a jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek fogadja el, valamint tudomásul veszi, hogy a termékek megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet a számára. A megrendelési folyamat végén a vásárló a megrendelését a „Megendelés elküldése” gombra kattintva küldi el a weboldalon.
A megrendelés leadását követően a vásárló hamarosan egy visszaigazoló e-mailt fog kapni arról, hogy rendelése sikeresen megérkezett. A megerősítő e-mail tartalmazza a megrendelt termékek lényeges tulajdonságait, az ár és a fizetési mód részletes leírását, a házhozszállítás költségeit.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Ügyfélszolgálatunk munkatársai az napimuzsa@gmail.com címen, illetve munkaidőben a (+36) 30 689 8607 telefonszámon készséggel állnak vásárlóink segítségére a termékekkel és a rendelési folyamattal kapcsolatban.
- Fizetési módok és feltételek
A megrendelt termék(ek) ellenértékének kiegyenlítésére több lehetőség is kínálkozik a webáruházban:
- előre fizetés bankkártyával, elektronikus pénzzel (Barion) Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- utánvéttel történő fizetés
Előre fizetés bankkártyával, elektronikus pénzzel (Barion)
Vevőink a megrendelt termék árát és a szállítás esetleges költségét bankkártyás fizetéssel, elektronikus pénzzel is kifizethetik webáruházunk számára. Ez kétféle módon történhet. Ha a vevő már Barion felhasználó, bejelentkezhet a Barion rendszerébe (e-mail és jelszó párossal), hogy végrehajtsa a tranzakciót e-pénz egyenlegének vagy egyik tárolt bankkártyájának terhére. Ha nem Barion felhasználó, akkor kártyaadatainak megadásával fizethet. Ezt követően a rendszer felajánlja neki a Barion regisztrációt és ezzel a kártya adatainak biztonságos tárolását, így legközelebb semmilyen más Barion elfogadónál nem kell többé kártyaadatokat megadnia. A fizetés után a felhasználót a Barion visszairányítja az elfogadóhely weboldalára, ahol a fizetés sikerességétől függően további információkat kaphat.
Utánvéttel történő fizetés
Utánvéttel történő fizetés esetén megrendelést követően a házhozszállításkor a helyszínen a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát.
- Szállítás
A termékek kiszállítása futárszolgálattal történik. A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik.
A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a Napimúzsa blog és webáruház üzemeltetője a Berekai Művészeti Kft megbízásából a Magyar Posta végzi, amely a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen próbálja a kézbesítést teljesíteni.
A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban szállítjuk megrendelőinknek, a szállítás pontos díját a megrendelés közben a szállítási cím pontos megadásával a webáruházunk kalkulálja ki.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-19 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg a megadott szállítási címen.
Szállítási határidők
Átlagos esetben a megrendelt termékeket 3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot így küldjük el.
Garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Ennek ellenére néhány esetben előfordulhat, hogy hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelés a mi hibánkból nem teljesül maximális rugalmassággal kezelünk!
- Az elállás joga, az elállás részletei
Amennyiben a vásárló a termék házhozszállítása illetve átvétele után el kíván a vásárlástól állni, azt az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a “A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet” rendelkezik.
A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt árut átvette.
Több termék adásvétele esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljása szolgáltatott termék átvételének napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja az ügyfél az elállás jogát.
Természetesen az ügyfél a termék megvásárlásától a termék átvétele, kiszállítása előtt is bármikor elállhat, ez irányú szándékát telefonon, e-mailben és írásban jelezheti a szolgáltató, az üzemeltető felé.
Amennyiben az a vásárló a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot elegendő a termék átvételét követő 33 naptári napon belül postán, vagy elektronikus levél formájában megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 33 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket is a webáruház számára.
A vásárló elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 33 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Ha az ügyfél, a fogyasztó a jelen fejezetben leírtaknak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A visszatérítés során a szolgáltató, a webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja. A visszatérítés mód alkalmazásából kifolyólag a vásárlót semminemű többletköltség nem terheli.
Elállás esetén a fogyasztót, a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének a közvetlen költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
A visszaküldött termékeket kérjük levelezési címünkre visszajuttatni (1121 Budapest, Hunyad lejtő 8. földszint3.), ellenkező esetben a termékek árának visszatérítése kitolódik addig, míg erre a címre visszérkezik a csomag.
- Hibás teljesítés
Amennyiben a vásárló nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy bizonyítottan hibás a termék, úgy kérjük, ezt telefonon vagy e-mailben haladéktalanul,de legkésőbb 3 munkanapon belül jelezze ügyfélszolgálatunk számára. Amennyiben ez megtörténik, a hibás árut minden esetben díjmentesen kicseréljük.
Hibás teljesítés esetén a vevő kérheti:
- a vételtől való elállást,
- a termék cseréjét,
- illetve a termék értékegyeztetéssel történő cseréjét.
Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását – a vevővel való egyeztetés után – a Napimúzsa blog és webáruház szervezi, illetve ő állja az azzal kapcsolatos minden díjköltséget.
Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy a vevő határozhat arról, hogy fenntartja-e a megrendelését. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-értékegyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik.
Hibás termék esetében a megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak.
- Jótállás, szavatosság
Kínálataink között kizárólag megbízható termékek szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. A legnagyobb gondosság mellet is előfordulhat azonban, hogy a vevő valamilyen okból elégedetlen a termékkel. A Napimúzsa blog és webáruház mindent megtesz azért, hogy a vásárlói kifogást a vonatkozó jogszabályokkal összhangban a lehető legrugalmasabb módon kezelje.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben (továbbiakban: Ptk.) a 151/2003. és 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók. A kozmetikai és higiénés termékekre vonatkozóan a Ptk. és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet törvényi előírásai az iránymutatóak. A kozmetikai, higiénés termékek szavatossága, felhasználhatósága egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó. Ezen adatok a dobozon, a terméken, a magyar nyelvű leírásban vagy a csomagoláson vannak feltüntetve.
A termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot. A vevő köteles az átvett terméket a lehető leghamarabb megvizsgálni és a felmerülő hiányt, hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül a Napimúzsa webáruháznak bejelenteni.
- Irányadó jog és joghatóság
A jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó és azt a magyar jogszabályokkal összhangban kell értelmezni.
Valamennyi, a jelen ÁSZF értelmezésével, érvényesítésével és/vagy végrehajtásával kapcsolatos jogvita a vásárló lakóhelye ill. tartózkodási helye szerint illetékes bíróság kizárólagos hatáskörébe tartozik.
11. Az alábbi termékek weboldalunk reklámozott termékei (Csillagànizs, Glutation). Amennyiben ezen termékek közül vásárol, megrendelését a forgalmazónak továbbítjuk. Ezen termékek vásárlásáról szóló számlát a forgalmazó állítja ki, melyet mi továbbítunk.
Budapest, 2023.01.04